Friday, December 24, 2004

Cuti Xmas!

Bes la jadik rakyat Malaysia ni...banyak sgt rayaa...banyak raya banyak la cuti..esok hari krismas..bukan kristian jek yg sebuk2 shopping or cuti..satu malaysia sebuk...try la pegi midveli ari rabu n semlm..perghhhh...nak masuk parking ..macam jam nak klua tol sg besi time cuti raya...panjang nak mamposss..dah masuk dlm midveli nak berjalan pon payah gila..tp aku pegi rabu n kamis tuh bukanla nak shopping..aku pegi sbb nak tgk movie..tu pon penuh org kat floor gsc tuh..

ari rabu..aku ngan geng2 aku (pyan salah sorang..dia ni mmg geng wayang aku laa,kwn sekampung,kwn sesekolah rendah,kwn sesekolah menengah,sedar x sedar dah 19 tahun aku kenal ko pyan!!!sorang lagik hairul..tp dia takleh join mlm ni sbb kene keje mlm) tgk citer melayu biar betul..which is suck gilaa...tabes langsung!!! tayah la tgk...lawak2 standard sitcom senario dlm tv tuh jek...tp kalau dah takde citer sgt nak tgk..korang bantai jek la tgkk..

kamis aku tgk aviator...tiket free aku menang contest..turn out hafiz n eny pon ada skali sbb derang pon mng contest..citer cam ala2 documentari laa..ok la kot..tp panjang sgt..aku dah ngantuk2 dlm wayang tuh..

semlm aku mc..demam..batuk mmg teruk sgt laa...sampai tahap termuntah2...tp dah tghari tuh dah ok blk dah...aku pi join survey pasal syampu tghari kamis semlm..brand baru..derang tunjuk iklan2 yg derang nak release tuk syampu tu..kitorg cam kena pilih mana iklan2 yg konon2 sesuai tuk syampu tu la kiranya...menarik la jugak iklan2 dia..tunggu la kat tv2 nanti bila dia kuaa..

ari ni last keje b4 cuti panjang..aku cuti sampai rabu depan..next kamis masuk keje..tu pon kalau rajin laa..kalau dak aku sambung jek terus sampai tahun baru...eh dah nak tahun 2005 dah..2004 nye keje pon tak setel2..duh!!!! malas nak berazam2 tahun baru ni..abiskan borehh jekk..tak penah nye ada effort nak capai azam ..last2 azam tiap2 tahun akan di bring forward..cam annual leave yg tak abis hehehehe..

aku nak wish korang sumer siap2 laa..slmat bercuti..aku tahu ramai yg cuti sakan..sbb nak abiskan cuti tahunan yg berlambak2 lagik tuh..tak abis cuti..sedekah kat aku pon takpe hehehe..slamat tahun baru 2005..harap2 tahun baru..kita nye life better n happy sentiasa..

orite till then

chalo

3 Comments:

Blogger zaini said...

'tp panjang sgt..aku dah ngantuk2 dlm wayang tuh..'

or maybe you're just too old to watch movies... :)) cam aku ni lain la... cargaasss

10:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

mior, ko hensem la sekarang. putih melepak. tinggi lampai. perut kempis. eh aku rasa aku silap org la. sori
-elly-

11:10 AM  
Blogger afza said...

Muahahahhahahahahahahha....

;) (kenyit kat elly)

11:13 PM  

Post a Comment

<< Home