Tuesday, December 28, 2004

Home sweet home

ahhhhhh...takde yg paling bes skali melainkan balik kg jumpa famili...tgk muka abah n mak aku mmg bley release tensen dlm kepala hotak nih..tambah lagik dgn peel adik2 + cousin2 aku yg kecik2 belaka tuh...mmg meriah hidup layan derang...sembang2,makan2 (sabtu mlm ahad..aku + famili bertandang umah aunty(makbang) aku..nenek aku n another aunty(makdik) pon ada skali..mak aku ngan dia masak masakan mak aku yg aku paling suka..mee kari...) + shopping2 ( shopping barang2 nak bukak skolah), mende2 yg bley mengenjoykan bila balik kg..mmg bes.

Citer pasal shopping nih..teringat zaman2 skolah kecik2 dulu..time tuh parents aku takde la cam skang ni in terms on economy..so kitorg bertiga dulu..shopping barang2 skolah..man2 jek...tp oklaa takde la daif sgt..compare ngan adik2 aku yg 2 org skang..cam mewah sket la derang nye kelengkapan skolah..kagum aku tgk kasut skolah adik aku (pyan) hahaha...mmg aku dulu tak merasa laaaa...tp sronok la melayan budak2 nih shopping nih...lama x shopping kat ktn..1st time aku jejak kaki ke tpt ala2 bintang walk..meriah siot situ...konfem kuantan dah makin bes hehehe.

Satu mlm tu masa kat kg..sembang2 ngan bapak aku..again dia bukak citer pasal kawinn..mende yg paling maleh aku nak melayan sembang...last2 aku sound dia siap2.."pasni takyoh ckp pasal kawing doh...paling awal umo 28..start umo 28 tuh bole la nok start bising soh kawing ke mende ke..b4 that tayoh nak bising2 (dlm slang tganu okay!)" hehehe..bapak aku soh kawin konon2 soh settle down laa..dia tgk aku kat kl cam enjoy sakan jek...(tu kata dia laaa..manade aku enjoy sgt pon!)..reasonable ke hujah dia kasih tu???? aku pon tatau aaaaa

Lagi pasal kg...kucing aku Bink delivered 3 cute kittens...mmg kiut...sumer kaler gelap + bulu panjang...hahaha tp 3-3 ekor dah ada org book..so bila derang besar sket nanti sumer akan diserahmilik kat org2 yg dah book..satu ayahndak aku dah book..dia dah cop yg paling cun skali ... 2 lagik member abah aku dah book. Takpe laa kasik jek la kat derang..bapak aku pon tak larat nak jaga banyak2...skang kat umah tu dah ada Bink (ni plg tua,got from my fren ys1), Nemo (anak Bink, tgh pregnant gak) and Blackie (ni baru jek baper bulan jadik warga umah tu..got from nadia..si blackie nih dah jadik pembunuh!...ada ka dia dah bunuh sekor burung merbuk bapak aku...hahahaha temper kejap bapak aku ngan dia) + 3 new kittens kat umah..pada sapa2 yg tatau..aku mmg suka ngan binatang2 ni..sebut jek...bley kata banyak dah la..pets yg aku penah bela dari aku kecik sampai skang... :D

skang dah blk kl..sambung la hidup kat kl ni...dlm2 tabes kat kl ni..sebenarnye banyak mende yg bes kat sini..terpulang pada masing2 laa..camna nak beskan diri duk kat kl ni...mak aku dah baper kali ckp soh blk tuko ktn..tp aku rasa mcm aku tak sanggup jek nak klua dari kl ni skang..mayb someday kot...

orite ...tuh jek la..sapa2 yg tak slalu blk kg tu..blk laa..bes wooo blk kg...utamakan keluarga hehehe cam yg dlm iklan kat tv tuh slalu ckp..

chalo

7 Comments:

Blogger zaini said...

dude. i link blog aku ke ko nye

12:32 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

weih cik zaini camna nak link blog?? malas nak carik hehe

8:03 PM  
Blogger afza said...

the soft side of mior. ahaks..
touch... :P

11:21 PM  
Blogger zaini said...

eyh korang ni... tau la best fren... sampai kan template pun samaaa??? :))

yg pasal nak link tu aku email kat ko mior... ko kena tambah html coding sikit... aku cekau dari apza nye.. hahhahahhaha....

9:01 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

haha aku dah wat baru aku tau template sama ngan apza..pastu nak tuko dah tak gheti..takpe laaa..nampak mesre skett

9:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

hek eleh mior ni.. dah la masuk opis lambat.. ni yg ko buat dulu..keje tak wat wat..

aku rasa la kau ni mior.. memang takde perasaan kat manusia.. kasih sayang kau memang kat binatang jek.. ni bukan homoseksual ke biseksual ke heteroseksual.. ni animaseksual.. kes berat ni

-elly-

10:16 AM  
Blogger afza said...

animaseksual or animeseksual elly? yg nomo 2 tu (animEseksual) utk org yg suke sgt tgk anime sampai ....

9:27 AM  

Post a Comment

<< Home