Tuesday, March 15, 2005

overload!

hallo.

last week tak smpt sgt melayan blog ni..mmg bz gila last week sampai ari sabtu pon aku dtg opis..sumer gara2 portal yg aku kena wat ni..friday lps dah present progress kat agm aku..so far dia puas hati..cuma aku kena completekan sumer2 skali n present again to him this coming monday..tp ari ni aku dah tepu gila hotak..so aku jengok la kejap blog ni..

friday lps..aku dinner kat desa pandan ngan osmet2 aku man n wahyudi..pastu terpk zaini pon dok situ..so kitorg pikap zaini ajak dinner skali..lps2 makan n sembang..ahead to karoke kat yow chuan plaza..mmg bantai melalak jek sumer..pitching ntah kelaut andaman laa sumer (smpai skang aku tatau pitching tu apa sebenarnya)..tp mmg bes laaa...u guys should listen man ngan zaini duet selagi ada cintaa..perghhhh...cair beb cairrr..seriuss kalah ahh ning ngan anuar zain hehehe...btol aku tak tipu..dlm 2 jam lebey gak laa kitorg melalak situ..pastu pi minum2 kat nz..kul 4 lebey baru sampai umah oug..dari nak dinner2 jek dah nak bekfes blk baru tido :D

ahad lakk..aku ngan x-schoolmate aku pi kenduri kawin kwn kitorg kat temerloh..konvoi ramai2..dlm 8 bijik kete jugak laa total sumer...mula2 dgr temerloh cam..ala dekat jek ngan kl..skali hambekkk...dlm 3 jam lebey gak journeyy..mmg hulu sgt laaaaaaaa..abis sepanjang2 sg pahang tu aku rasa kitorg lalu nak sampai ke umah pengantin..mencabar mmg mencabarr..dgn panas nye..dgn laponyaaa..dgn satu kete kwn aku overheat 2 kali..kena tunggu kete sejokk baru jln blk...seb baik la kuat iman ...mmg sampai2 umah pengantin tak peduli kan pengantin dulu laa..nasik yg penting..tp bes gak sampai lmbt2 gitu..tetamu tinggal kitorg jek..so leh aa kenduri kawin tu wat cam dewan makan skolah hehehe..tq la solihin n yus sbb melayan kitorg...dah cam waiter n waitress kedai mamak dah pengantin kena buli hehehe..anyway slamat berbahgia ke akhir hayat.. tp mmg fun la travel tu w/pon letih sakan...


lps balik tuh singgah umah kwn aku kudin kat janda baik..umah dia ni atas bukit gilaa..mmg bes,air sejuk gilaa babiii..mmg meggeletar laa nak mandi kat umah dia..aku penah pegi skali dulu lps2 skolah umah dia ni..ni kira 2nd time laa..lps bantai makan bihun sup mak dia masak..blk kl..sampai umah kul 11 lebey..flat gila terus tidooo..esoknye aku pi keje lps lunch..tak larat nak bgn!

ni ada satu incident yg aku rasa gila tadak manners laaangsung laa..semlm time aku lpk2 kat starbucks midveli ngan eli n yan..korang leh imagine dak ada one chinese lady ni..dia bole soh anak laki dia ..kencing,pancut jek dlm longkang depan starbucks tuh...gila taleh terima akal la aku..kamon aaa..dah la situ semua org tgh makan n minum..slamba mak bapak dia jek soh anak dia kencing situ...kat KL niii!!!! jadi camtu..kalau midveli tu tadak toilet aku leh terima gak laa (still tak logik gak nak soh anak dia kencing situ walau tadak toilet)..ni toilet bersepah2 dlm midveli tuuuu...mmg tadak adab langsung aaaaa...seriusss shit...tensen jek sumer org situ tgk..n this lady leh wat tatau jekk...manusia2...pening pale aku ingat2kan blk..

dayat dah dpt 2nd baby boy...mlm tadi dia msg aku..kat pantai tak silap aku..hidayat ni osmet aku masa kat melaka dulu...cadang2 pas opis ni kang nak pi melawat jap laa..insya allah..tahniah dayat!

wokay laa..aku nak sambung wat keje..mlm ni nak tgk HITCH kat OU..tiket free aku mng contest,gi ngan man laa..zaini pon mng gakk..so zaini cu there

chalo

14 Comments:

Blogger zaini said...

hari ni mior nye KPI ada satu extra:

menulis entry blog sebanyak 3 kali

go mior goooo!!!

4:31 PM  
Blogger zaini said...

hari ni mior nye KPI ada satu extra:

menulis entry blog sebanyak 3 kali

go mior goooo!!!

4:31 PM  
Blogger zaini said...

betapa bodohnya dirikuuuu

kerna aku sendiri ter post dua kali

4:33 PM  
Blogger zaini said...

betapa bodohnya dirikuuuu

kerna aku sendiri ter post dua kali

4:33 PM  
Blogger zaini said...

eh tak laaa... memang blogger ni sendiri yg post dua kali.

aku tekan submit sekali je pun.

4:34 PM  
Blogger zaini said...

eh tak laaa... memang blogger ni sendiri yg post dua kali.

aku tekan submit sekali je pun.

4:34 PM  
Blogger zaini said...

mior apsal ko delete 2 lagi post ko tuuu.. biar la org tengok

4:42 PM  
Blogger zaini said...

eh dah betul dah.

p/s: ko tak kisah kan mior kannn?

4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

ahahahaha.. 6 comment, sume dari za1nee. ko nak conquer semua ke za1nee?

4:47 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

wahahahah gila 1st 8 komen dari zaini hahahahahaha

4:47 PM  
Blogger zaini said...

8 la apza. ong sikit nombor tu

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

time aku tgh tulih tu, ade 6 jek. ko tambah 2 lagik time aku type. gile nak conquer comment la ko nie za1nee..

5:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

zaini ni agaknya ada alarm kot trigger tiap kali kawan dia post entry kat blog. :P

kalau kat tepi highway ke kat semak samun ke aku leh la jugak terima kalo nak pancut jer... ni kat shopping complex serba moden.. kat depan starbuck.. mahal ok aku bayar nak minum kopi.. memang c*n* bukit betul la

11:17 AM  
Blogger zaini said...

alarm aku si blog writer ni la. asal ada je post baru, notify aku.

jgn jealous okay :))

11:33 AM  

Post a Comment

<< Home