Wednesday, October 12, 2005

Pose dtg lagik

tuptaptuptap dah hari ke-8 dah berpose. Slamat berpose rakan taulan n readers sumer..esok nak pose mlm tuh aku lpk umah member aku bgsar,yg aku nak bgtau..sblm tido tuh kitorg dok selongkar umah dia carik buku2 nak hafal niat berpuasa wakakaka..serius tak ingat laa niat dlm bahasa arab tuh..last2 tak jumpa..seb baik lah henpon aku ada teknologi 3G..aku surf jap ada la jumpaa..pueh hati sumer org ..wpon niat dlm malay pon bley kan?

2 hari pose kat kl..jumaat tuh aku dah cuti blk kg..sesungguhnya tadak yg paling best melainkan berbuka puasa kat umahhh...heaven gila makan.aku shopping banyak gila kueh2 kat pasar ramadan masa 3 hari kat kg tuh..konfem tiap2 hari mak aku membebel,sbb kueh tak penah abis..last terpaksa ditongsampahkan..tp syok ah pasar ramadan kat kuantan..(urghh..tetiba lapo lak)

tp tahun ni cam tabes la nak keje time pose..gila takde mood nak mampos..tiap2 hari kul 12 lebey tuh aku dah start tido..semlm leh terlajak sampai kul 3 ptg,..selesa jek aku tido tanpa mempedulikan org lalu lalang kat tepi meja aku wkakakak..pastu 2 minit kul 5 jek..aku dah bangun lpk2 dpn punch card tuh (bukan aku sorang la wat camni...leh kata satu opis la yg buat)..time ni mesti aku kena kutuk laa..sbb aku BUJANG..tp nak blk awal gak..payah tol jadik satu2nya org laki yg tak kawin lagik kat opis ni..betapa aku di diskriminasikan :((

bulan pose nih jugak..aku bz ngan bukak pose ngan rakan2 kat kl ni..heheh :D maklumla org ramai kwn :P..so kalau org kata bulan pose leh jimat duit..it's not applicable to me la ..i guess..! tp tak kesah..sbb aku happy jek berjumpa2 ngan rakan2 taulan ..

salam ramadan lah utk sumer2..semoga ramadan pada tahun ini akan lebih baik dari tahun2 yg sebelumnya..hopefully..insya allah.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

alhamdulillah, updated jugak blog mior ni. semoga ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya dan semoga tabiat2 yg kurang elok juga dapat ditinggalkan. Amin

4:54 PM  
Blogger Lenny said...

lama aku tunggu ko apdet.. akhirnyeee...

5:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

selamat menyambut bulan pose. miong... bila buat rumah terbuka taun ni?

9:29 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

anonymous,lenny - agak bz la hehehe..slamat berpose eh

macamsugab - sapa eh ko ni?? :> tahun ni tadak open house..ougess bz ngan kehidupan masing2 hehehe

10:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

aku rumet ko mase mude² dulu.

11:47 AM  
Blogger zaini said...

apaaa???? tak ada open house tahun niii??? oh tidakkkkk

1:41 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

macamsugab - tepeng eh??sesungguhnya aku ada agak ramai rummet masa kat mmu dulu hehehe

zaini - sok2 ko kena wat open house time CNY lak :D

2:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

pose² gak... semayang tuh ingat...perangai tu ingat sket....

2:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahaha.. mane ko boleh tau? terer aa ko.

isk... cemane le aku boleh tersesat sampai kat sini pulak. ni gara² kueh raya si lenny le ni. letak link kat ym.

anyway, selamat berpuasa utk ko & memembar. slamat.

2:36 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

haiyoo takmacamsugab fire mauttnyeee..mekasih!!!

mie tepeng - aku leh teka sbb dlm blog apza pon ko ada komen kan. X rummet wakakaka

8:39 AM  

Post a Comment

<< Home