Thursday, March 17, 2005

the most adorable couple!


arm_n_kuyan
Originally uploaded by roimsugab.
hehehe
aku saja nak glemerkan kawan aku dorang nih..korang rasa derang kiuttt daakkk??? cun kan derang ni kapel..

for the info..arm ngan kuyan ni kwn skolah aku..2-2 dak semsas (yh tgh tu bukan laa..tuh snowman ye kwn2),skang derang dh kawin dah..yg besnye masa kat skolah dulu tadak bayang pon la derang ni berkapel..tup2 lps 2-2 pi oversea, blk cuti msia nak kawin..mmg cinta antara benua sungguh lahh!leh wat drama cam kat tv3 tuh dulu

arm skang kat german..wat degree,si kuyan lakk kat UK wat phd..tahun dpn kot derang nih abis.dh blk msia leh aa wat project anak la kan.

to both of my fren...really hope u guys will success n blk la msia cpt2..derang ni tak sabo2 nak gathering nih!!!

chalo

6 Comments:

Blogger Lenny said...

apsal sampai 3 entry ko nieh mior? hehehe...

congrats to kuyan and arm..

9:40 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

itulaa ketidakwarasan blogg nihh skang!

10:02 AM  
Blogger Lenny said...

tp dah ok dah skang nieh...

12:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

halah. suruh org buat projek anak. yang kau ni bila nak KAWIN? huh. asyik mencurahkan kasih sayang kat kucing aja. ke kau.......

4:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mior....tenkiu2.....kan aku dah kata ke'kumeg'an aku tak tercelen nyer...kau plaks perasan kumeg...hehehe...friends for ever weih..(jiwang plak aku ni...)

8:21 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

aku apa eli...aku apaaa..

kuyan...ko tak jumpa aku baper tahun dahhh..dh kat nak sama ngan arm dah

8:54 PM  

Post a Comment

<< Home