Friday, March 25, 2005

Tribute to my frens of semsas96!

hallo..ptg ni me n my schoolmates rasa nye tak produktif bekerja laa..sumer layan email n ym ..stock korek2 segala2 citer pasal skolah n bantai gelak..sakit perut shial gelak..

so below adalah certain incidents yg aku smpt nak edit..korang try la paham eh..b4 that,warn yaa this will be a very long entry!

me n kudin sembang:
godzillawan: kena denda ngan cikgu affifi tuh form baper eh
godzillawan: yg ramai2 tido kat bilik study bawah buat projek sejarah ke aa?
godzillawan: F3 la kan
godzillawan: pastu pagi2 buta kena diri kat depan ostel tuh
budie79: subuh gajah?
budie79: f3,malu gila..summer org blk dari surau
godzillawan: nak terkencing gilerr sumerrrrrrrrrrrrr.cikgu kasik gi toilet,,summer berlari gi toilet


main2kan cikgu:
ustad idor (ustad radzi nama dia sebenarnye) budak2 kelas aku time form 3, 3T dok pedajal cptkan jam dinding sbb tak suka gila blaja bahasa arab..ustad ni lak tadak jam tangan..mula2, cptkan 5 min,10 min.15 min..last2 ½ jam terusssss..yg kesian nye kelas sebelah aaa 3S..sbb lps kelas 3T dia ajar kelas 3S teruss..slalu la kena marah sbb dia ingat budak2 3S blk lambat dari lab sains..slalu dia masuk kelas tu derang takde lagi..so dia kena tunggu..padahal dia yg awal..tp budak2 kelas 3S baik aa..sbb kawan nye pasal tak citer perkara sbnr
hahaha

ni aida citer
ni pasal cikgu math lak.. : “hehe kalau kelas aku la..set math cikgu siti nurizah.. sokmo dia nangis ajor set 4 ni .. sebab bebal sangat kot.” muahahahaha.


takde org leh lupa yg ni:
pasal pakcik dewan makan pon satu hal hahaha..pakcik dewan mkn ni dia asyik jerit jek..kalau time ari tu ada lauk ayam “satu sajaaaaa….satu sajaaa”..pastu ada laa budak2 ni yg nyahut2 kat blkg…”utas ajasss….utasss ajaasssss”

me n kudin sembang lagik:
godzillawan: tp u-um(nama gelaran sorang cikgu) mmg kejam laaa
godzillawan: dia koyakkan baju aku
godzillawan: habis sumer butang
godzillawan:dah la baju skolah aku satu2nya yg branded yg tuh.. dendam gila kat dia aaa
aku jln dari dewan makan ke hostel jek padahal ,x masukkan baju kat dlm
budie79:wan lagik sadiss..kena lempang masa tgh demam..berpino bijik mata


tribute to hasip:
Boikot kantin pon penah kitorg buat..atas usaha head boy laa hasip masa kitorg form 5..gila aaa satu skolah boikot tak gi kantin mlm tuh..menimbun jek nasik goreng dia..mamat yg jaga kantin tu kitorg panggil apalek licek

sakit yg bes:
Satu insiden happen to all budak laki Form 5 jek..ramai2 keracunan makanan lps bukak pose kat masjid sebelah skolah..ramai gila dok dlm bilik sakit..sampai yg tak sakit pon terpaksa sakitkan diri sbb besss gila tayah gi kelas ramai2 muahahah

pedajal mamat:
Budak2 laki suka main kat kat green square ptg2.salah sorangnye mamat…budak2 ni pedajal dia tgh2 main tuh..simbah air dari atasss muahahah bengkek gila member..

Lagi skali mamat kena pedajal:
time jadual anjal b4 SPM..sumer org kelas dlm main hall..tgh2 sumer khusyuk wat test math..tiba2 alarm jam loceng berbunyi..sumer blank..tatau sapa punya..sumer pandang mamat sbb bunyi dari arah meja dia..tp dia pon blank..rupa2nya si jey ngan wan lekatkan jam loceng bawah kusii diaaa..aduihhh malu gila aaaa

ripley's believe it or not:
Ada satu cikgu ni bersin mmg tak hingat nye kuat n banyak kali gila..budak pompuan batch kitorg pon ada sorang yg bersin kuat n banyak kali cam dia..menurun kot..cikgu ni..kalau dia bersin masa prep malam..konfem satu skolah dgr..si mie rappers..siap kiraa…1..2…3…4….stop jap..pastu sambung balik..5..6..7..so on

keje amal:
budie79: tompel ko kenal?
godzillawan: kenalllllllll
godzillawan: pengetuaaaa...masa kita F3
godzillawan: hairul ngan hisham kena denda tanam pokok kat taman
godzillawan: sbb klua bandar pakai sandal time ujannnnnnnnnn
godzillawan: wakakakakakakaka


lagi kes pedajal:
budie79: ko ingat x kalau salam tido?
godzillawan: haaa
godzillawan: apsal ehh
budie79: kalau kat bilik kena angkat ke bilik ampaian...
godzillawan: muahahahah
godzillawan: salam kena angkat ke ampain kee??
budie79: ye la tido situ...
budie79: sina pon kena

ja: pastu aku kejut salam nak pi subuh..member blank jekk..bgn2 bukan dlm bilik sendiri

dan lagi kes pedajal
godzillawan: yg aku ingat masa fendi tido kat surau
godzillawan: pastu sumer lubang kat muka dia ada kertas panjang2 cam rokok
godzillawan: lubang idung 2
godzillawan: mulut,telinga


maya n aida sembang:
ko x join kot tat..yg kita pakat turun tangga reput semata-mata nak curi2 tido kat comman room..pastu sumer org sound umi..baik2 umi..tangga reputt..kang patah kang


pedajal cikgu:
kelas 3T,ada kucing beranak dlm kelas..kitorg biarkan jek anak2 kucing2 tuh duk dlm laci meja cikgu..ada satu time math,cikgu sabri nak ambik kapur kot dlm laci tuh..dia bukak jek laci tuh..(yg bes nye sumer budak..diam n tgkk jekkkk)..terkejut dia sampai melompat melekatt dekat dinding belakang tuh hahahaha..budak2 ni bantai gelak jekk..gilaaa jahat laaa

ni ja nye isi hati :
aku geram ngan rahim noh tu mior.time form 3 baju raya aku kena rampas..ade ker dia cakap baju aku mengalahkan kaum hippies kat us..bukak on e spot..balik hostel tak palau baju aku...cipan tul...biler balik bermalam, aku nk amek balik dia kata dah buang...geram!!!!..

ni lak oli teringat2:
cikgu baha (ehhe...aku ada kenangan hitam ngan 'brader' nih...ms F3..ye pendi??)
hahah time tu oli n fendi datinggg..pastu kantoi ngan cikgu baha ni..fendi siap kena lempang tuhh wakkakaka klako2..dok satu ostel..satu kelass still nak dating2


kutuk cikgu ,oli's quote:
cikgu lee bin siew (dulu dok kutuk nama dia ni melayu sbb nama dia adabin..frankly aku tak paham blajo english ngan dia...nak buat camne..akubodo omputih..pasal tu la amik jepon)


lagi oli nye :
cikgu zulkifli yg muka arab2 sket muka dia..(teringat masa kelas 4S dulu
dia tampar husni sampai terduduk mamat tu..hehe..aku plak yang kecut)

- x pe oli husni dah kaya raya skang

lagi oli nye pengalaman:
ust jasmani (wife dia utzh gak tapi tak ingat nama daa...isk..)aarrgghhh..lagi sorang...aku tak ingat nama..tapi yang tokleh lupe masa kat4S aku ngan win kena halau dok luar kelas sbb disyaki main2 masa diangajor..walhal aku tengah kejutkan win sbb dia mmg dah longlai giler toklehnak bukak mata dah..

salah org (conversation btw me n ja):
ko ingat dak time F3 lps PMR..mlm tu ada kiamullail...tido bilikko ramai2..pastu tgh2 kul 2,3 pagi tuh..org bukak lampu...kejutbangun..slamba badak ko ke adi maruly ke yg sound oiii tutup lamputuh...sambung tido...sedar..dash..dashhh..rotan sorang2 kena katbadan..sedar2 tgk ustad jasmaniii wakkaakkaaka...kelam kabuttt


aida nye quote:
tapi kan ..pengetua yg last tu la yg baik sekali kan ..
yg anak dia sama batch ngan kita tu
hahahahah eh dia ke yg kita panggil nenas tu.. sapa tah panggil dia nenas berjalan ..ye ke.. cam nenas la..ko tegakkan .. tapi yg daun tu ko letak kat bawah ..assume kaki dia.. hahahahahaha ya rabbi.. tak baik aku ni..mm.. sapa nama anak dia tu..razmi eh..razmi jgn repot bapak ehh... ni sekadar gurauan..(cuak la pulak kan )

ja's : lagi satu time form 5.. ader fire drill..kumpul kat astaka....dorm aku( yg mng dorm terbersih 1996...jgn mara) satu dorm tak bangun..aku siap sound cikgu ramlan time tuh suruh tutup lampu....kena denda round padang pagik2x buta....gilir2x angkat setiap sowang budak aku..so, lapan pusingan padang..hampeh!!!!!

lagi salam kena pedajal hahahah:
slam mmg suka tido..kalau prep malam tu tido tak ingat..
aku ingat lagi...zai ngan nizam ikat tali kasut dia kat kaki meja.. pastu bila cikgu cek prep malam datang..dia gegas nak bangun..nasib baik tak tertonggeng ngan meja2 sekali..
dah tu leh sambung tido balik tu..masya Allah ...

pasal pow makanan,ja’s:
aku tokleh lupa nizam n wan dtg kantin bwk garfu jer..pow junior...yg aku heran, junior nih bleh diam jer kan.. mee tuh dah lr skit..kena pow lagik..sian....

itula antaranyaaa...nak letak sumer..tak habis sampai bila pon..to all my schoolmates..thank you for all the memory that we have together...bess wooo..ingat2 blk ni..mmg sakit usus la gelak..maintain frens okeh sumer.


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wakakakka..penat aku gelak.. dlm group dh gelak.. baca blog ko ni gelak lagi.. aduhhh...tak tahan .. tu baru sket tu.. banyakkk lagi kan.. mmg best giler la masa sekolah dulu.. kenangan nak dikenang tu..sure tak ingat nye gelak..semalam bos aku tanye aku ..dah kena syndrom apa ni?.. hahahah..nasib baik bos sporting..
well.. kengkawan..mmg seronok satu sekolah ngan korang..hahahhaa


aida@putad

10:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

hm...tak tau aku nak menggambarkan perasaan gembira aku biler kenang balik kenangan kat sekolah dulu....
mmg saat yg aku rase paling indah dan manis..
aku bangga dpt kawan mcm korang sumer!!!

rsmfak@ja

12:15 PM  
Blogger Lenny said...

aku yg tumpang baca pon tergelak malam2 buta sampai Yang pon conpius... oo... ustaz jasmani tuh garang gak erkk... aku ingat dier baik jee... tp dier penah tersilap.. bulu mata aku kan panjang.. pastuh bila aku tgk bawah... die ingat aku tido..konon nak kantoikan aku dier suh aku sambung baca ayat... skali aku baca dier cam.. "eh awak tau plak kat mana erk? saya ingat awak tido .." pastuh aku cakap bulu mata aku panjang pastuh dier ingat aku tido... then pas2 tuh.. dier tak penah dah tego padahal... ada jer time aku bebetul tido.. hahaha...

12:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

ermmm... aku pon dah x tahan nak gelak sampai aku pegi toilet sebab takut tersembur gelak aku dalam opis....pas tu rilrk jap baru baca blik peristiwa mase sekolah tuh. memang seronok giler bile d kenang waktu sekolah dulu...memang best sangat kawan ngan korang ...... kudin...

11:56 AM  

Post a Comment

<< Home