Saturday, October 29, 2005

happy birthday eli + selamat hari raya to all

aku on the way back to kg halaman nih,singgah opis jap ada hal nak setelkan sesambil update blog.


to mt dearest n bestest fren merangkap jiran di oug. Slamat hari jadik semlm (28/10/05)..nasib la befday bulan pose jimat duit aku dari belanja lunch :))..semoga ko senantiasa bahgia dgn famili ko bersama anak2 ko yg over kiut miut..heheh serius anak2 eli kiut gilaa..hanafi n omar..hanafi bijak pandai lak tuh..aku gelak gila masa dgr dia nyanyi lagu 'cek mek molek' yg zahid nyanyi masa dlm AF hahahah kiut sungguh! sebelah ni pic eli n anak 2nd dia omar. k eli harap2..ko senantiasa kaya jadi bole slalu bersedekah kat aku :D

to all..just wanna wish you a very selamat hari raya..hati blk kg..tak kira la utara ke selatan ke timur ke barat ke ,sbh,sarawak ke..have a safe journey keh. moga2 raya ni kita sumer bergembiraa di samping sanak saudara n sahabat handai..

salam aidilfitri,
mior affandy abdullah

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

to eli: happy b'day eli. raya ke 8 aku dtg umah ko ble?

to roim: slamat raya roim. harapnye ko selamat sampai kg bile ko baca wish aku nie. make sure ko selamat kembali ke OUG lepas raya. sbb aku nak korang buat OPEN HOUSE!!

9:17 AM  
Blogger Lenny said...

selamat ari raya mior... kalau buat open house ajak aku datang makan erk? ehehehe..

maaf zahir batin..:D

12:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

thanks mio & afza.. hish malu la aku macam ni.. dah la aku ni memang seorang yg pemalu

9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

hepi befday eli. moga panjang umo dan murah rezeki.

4:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

weh update laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

5:22 PM  

Post a Comment

<< Home