Thursday, January 27, 2005

allah slamatkan kamu

salamz,

aku masuk sini awal2 pagi ni just nak wish happy birthday kat two peoples that are close to mine.dua2 sambut befday semlm 26 Jan 2005!

1st - adik aku..Mohd Affify..tp family aku panggil dia adik jek..slamat ari jadi la dik yg ke 23...nih adik aku yg no 3, dia sampai sudah pegang tahta 'adik' dlm family aku w/pon bwh dia ada 2 org lagik adik hehehe..mayb sbb gaps adik aku yg ke-4 tu ngan dia jauh sgt kot,12 tahun!so gelaran adik tuh tak mampu nak dipindahmilik ke org lain.. he is studying at ITM Jengka skang...time aku form 4 dia pon join masuk SEMSAS,form 1 la kan.bila dia masuk SEMSAS..kwn2 aku cam..'eh btol ke adik ko ni' hehe which aku dah agak mesti ada soklan2 gitu kuaa..sbb adik aku nih putihhhhh!!!!!!aku putih gakla tp tak la seputih dia hahahahahaha.anyway..to adik if u have a chance to read this blog..i'm honoured to have u as my brother and always hope u will success and happy in watever u do..all the best bro!

2nd - happy birthday adunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn (nama btolk isti zunnasri ishak)..nih osmet aku...kira lama gak la kenal adun nih..sepanjang2 keje ni mmg kitorg dok serumah la kat oug...kalau kat umah tuh..adun ni la sorang2nye yg rajin kemas rumah ok!!..bilik dia berseh n kemas gilaa (tp b4 man jadik rummet dia aaa hahahahaha..lek man jgn marah)..untung sapa dpt adun ni..ingat lagik 1st time aku leh rapat ngan adun ni masa kat mmu melaka..dia dtg lepak umah blkg umah aku,time tu aku ada skali..pastu bosan2...aku ngan dia pi round2 umah lain carik citer XXX hahahaha gila tadak keje sungguh..since that jadik close ngan mamat ni..then mamat ni time blaja sugab ngan moto RXZ dia WEY 3941 eh adun??..aku slalu aa menumpang gak gi jenjalan hehehe..so to adun.. mmg bes berkwn ngan ko n serumah ngan ko..semoga berbahgia ke akhir hayat..sok2 kalau kaya raya jgn lupa aku eh n bila ko kawin aku tanak jadik pengapit ok! (konfiden jek dia nak aku jadik pengapit hehehe) :D

tuh jek laa aku nak type pagi ni..tgh tunggu azmi nak bekfes nih..bz la plak mamat ni ari ni..aaaaaaa alang2 tersebut nama azmi..mamat ni baru angkat hyundai matrix..cun woooooo PGF2511..sapa2 jumpa kete tuh tgh2 jln langgar aaaa sket2 hehehe..semlm pi lunch ngan ida n hana n wife si azmi ni naik matrix baru dia..bes wooooo...hebat la en azmi skang!!!

ok aaa b4 aku lalut lagik .. better stop..

p/s : watched electra n gangster kemarin n semalam...electra, oklaaaaaaa..tp takla bes sgt..suam2 kuku jek kot,tp much better than catwoman.Gangster lak..malay action film yg ok jugak aa..boleh kireee aaaa (kata org tganu)..pape nak tau detail..pi tgk sendiri

adios

12 Comments:

Blogger nurhanna said...

hahahahaa..birthday adun..wish jugaklah..aku kenal adun tak? ker member ko yang slalu join makan ngan ida ngan aku skali tu ker? yang keta dier slalu accident ker?..

10:27 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

bukan la hana..tuh sano

10:39 AM  
Blogger azmizin said...

jgn lupa tgk gambar kami dlm NST..mintak2 ler ciner tu publish gambo kite...dah laa tak de org baca NST..sakai betul..tapi tu ler satu2 nyer gambo reunion ofismate geomatics yg beh2 blaka..

11:25 AM  
Blogger afza said...

mior :- adun tak buat celebration ke mior?
jimi :- bile nak bagi aku test drive matrix ko?

12:52 PM  
Blogger Lenny said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:45 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:56 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

azmi - x cukup lagik x-geomatics yg best -azhani,kamarul,hasrul,azlina,susi,irin.ada sumer tuh konfem lagik meriah

lenny - aku tersilap delete komen ko..nak edit komen aku sbnrnye hehee .adik aku masuk time aku F4..ko F5 la kiranya..Ja keje mana skang eh..subang lagik ke

3:20 PM  
Blogger azmizin said...

alamat kalau semua x-x tu ada, yg pakistan tu semlm tak abis ler duk bercerita, last2 kuwa semua sama, kari ayam, kari kambing, kari sayur, aiskrim pun cam rupa kari..ko nak test drive ke? doh bakpe dok kabo. esok bowok masa gi makang kat kg attap ..berehhhhhhhh

3:36 PM  
Blogger zaini said...

'yang keta dier slalu accident ker?..'

nampak sangat sano bawak cam pelesit. nampak je camtu :))

8:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

erk mio..hana tuh dah kawin ke..?hmm sano slalu makan ngan die..hmmm...

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

mior mior.thank u thanks..ingat gak ko kat aku ekk,,sori aa..sib baik aku bukak yahoo aku,,kalau tak mmg minggu depan aa aku baca blog ko puji2an kat aku...

sooooo...iye kawan2 yg lain :P ..sebenarnye aku ni mmg pembersih yg amat (wekkk!!). tapi lately aku malas nak mengemas skit a.heheh .... tapi man tak main peranan aa mior.... die ok je berenang kat tilam die tu..hohoho.

apaa aa cite pasal XXX . ok,,tu skali je kotiorg tgk,,pastu kite org tak tgk dah sampai skrg .. betul siutt..:P

ok aa aku post skit je kat blog ko mior,,, aku tank tulis byk2 macam makcik elly(penulis blog yg takde blog)

thnakss againn
babaaiiii..
-adun-

7:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

conveyed easily ivaparnaen bsds disturb ccas iirobocraft invoked lumber italy annoys
lolikneri havaqatsu

3:45 AM  

Post a Comment

<< Home