Friday, January 14, 2005

dah nak weekend

yeahhh...ari ni jumaat, dah nak weekend. pastu cuti 2 hari...fuhh tiap2 minggu nak tunggu ari jumaat azab gila rasa..pastu weekend 2 ari kejap gilak rasa..

ehh..haa ari ni befday apzaaaaaa..happy befday apza(aku dh wish kat sumer blog dah apzaaaa!!)..apza ni coursemate aku masa mmu dulu..merangkap ketua grup final year project aku..tima kasih la apza sbb sudi ambik aku dlm grup ko hehehe...apza la yg banyak menyumbang dlm kejayaan kitorg (ye ke kitorg??dia ngan sorang gik jek kot) menyiapkan project tu hehe..aku nyelit2 jekk.cpt2 cari bini weihh..umah dah ada..tanah dah ada..keter dah ada..video cam dah ada..bila lagik nak kawin?? dulu aku soh ngorat zaini tanakkkkkkk...:D

tadik aku attend diskusi ngan opismate aku..nak kena wat ER-diagram pasal system2 kat geomatics ni..gila tak hingattt dah aku sumer2 mende tu..jenoh gak la bukak buku balik..padahal dulu aku rasa aku terrer jek bab2 ER-D nih hehehe..tp nak kena siapkan lambat lagik..ujung bulan nih..lek ahh kan

takde mende sgt aaa nak tulih..semlm gila perang ngan member2 blogger aku..penat seyyy aku gelak semlmmm...hahahahaha..anyway sumer tuh skadar gurauan..aku pon leh decide mana member yg bley gurau melampau batas skett..mana yg tak boleh....anyway semlm korang dah menceriakan idop aku yg kebosanan kat opis nihh..hehehe

later, chalo




4 Comments:

Blogger afza said...

mana bleh ngorat zaini....
awek mahal...

5:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

awek mahal rupanye si zaini tu..ermm...

ok tuka topik! en.rummet..awak dah lupa jalan pulang ke? hehehe...:P kembali lah ke pangkuan keluarga... man rindukan ko....ahaks!

.:kriggs:.

11:49 AM  
Blogger zaini said...

mahal?? mahal?? tade la mahal sgt sampai org takleh afford aku. :p

2:46 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

kriggs - nanti aku blk hehehe..cam la ko ada kat umah pon kalau aku blk!

zaini - ko dah ingat lom mende ko nak citer/tanya kat aku tadi

4:02 PM  

Post a Comment

<< Home