Thursday, January 13, 2005

bahana tadak elektrik

aku ingat tanak post pape ari ni..tp mende alah nih..best sgt plakk utk disharekan wakakakakaka

azmi_zin: giler aku meniti 15 * 9 anak tangga
azmi_zin: weh
azmi_zin: mana ko
j_biru: hahahah
j_biru: aku baru blk mkn kat bwah
j_biru: apsal x naik lif blkg
azmi_zin: aikkk, ko naik lif ke apa
azmi_zin: dia kata tak leh guna..
j_biru: boley laaa
j_biru: aku turun pn ngan lif blkg
j_biru: naik pon sama
azmi_zin: boleh guna ke..
azmi_zin: mmg babi ler pak guard tu kalau boleha
zmi_zin: BABIIIIIIIIIIIIIIIII
azmi_zin: :((
azmi_zin: cis mmg bodo le pak guard tadi tu
j_biru: mmg bley laa
j_biru: sumer org guna lif blkg dari td lagik
j_biru: :))
j_biru: takpelaa..exercise skek
azmi_zin: taikkkkkkk
azmi_zin: aku sorang je yg bodo
azmi_zin: percaya pada pak guard yg bodo tu
j_biru: :))
azmi_zin: ketar lutut aku kayyyyyyyyy

*part mengaku bodo tuh yg tak tahannnnnnnnnn

komentar2 lain bila aku citer kat derang

1)
gebu : hahahhahahahhahaha
gebu : bodo nyer azmi.. adoiiiii la bapak budok nihh
gebu : azmi... pak guard kata kena terjun klua ikut tingkap pun dia leh caya kott

2)
za1nee: ahahahahhaha
za1nee: gila bengang ah dia
j_biru: hahahaha
za1nee: part ngaku dia bodo tu yg best tu
za1nee: hahaha

3)
afza926: ngeh ngeh ngeh
afza926: u jump, i jump..
afza926: u turun tangga, i turun tangga...

10 Comments:

Blogger zaini said...

cepat azmiii.. cepat maki mioooorrrr.... hahahah

4:06 PM  
Blogger afza said...

ahahahaha... tu baru 9 tingkat. kalo kene 32 tingkat, sure kaki jimi dah tercabut. lenkali turun exercise.

4:13 PM  
Blogger azmizin said...

this is war...kalu ko rasa tsunami tu besar, ko tgk lak ombak laut cina selatan..laut hindi tak se-kiasu laut cina selatan..

4:15 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

lek la azmi..gurau2...mesreeeeeeeee bob

4:22 PM  
Blogger zaini said...

abis la ko mior.. siap ko jap lagi... apa mende la si azmi tu nak tulis kat blog dia..

apa lagi azmiii... post jeekkk.... hahahah

4:30 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

hahahaha hoiiii batu apiiii!!!
tp mmg btol pon..takut shiall tunggu bom dari azmi..
lek aa azmi..kang ko tadak kwn makan kangg

4:31 PM  
Blogger zaini said...

berikan saya masa utk membela dirii...

za1nee: part ngaku dia bodo tu yg best tu

mior ambik tu buat jadi part of his entry okayyyy!!!

4:50 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

za1nee: part ngaku dia bodo tu yg best tu
mior :part mengaku bodo tuh yg tak tahannnnnnnnnn

lain okayyy!! lagi pon aku dah attach skali apa yg ko ckp..kalau aku nak ambik terus..aku takde letak ko nye skali orite.

*gila..pasal ni pon nak bertekak hahahaha

5:49 PM  
Blogger zaini said...

apa apa puunn... updated entry itu menunjukkan yg mior adalah raja tikam. bukan takat tikam ngan pisau dah tu, ngan kapak, parang, golok, sudu garpu semua dia guna

8:39 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

zainiii la ratuuu segala tikamannnnn!!!!

10:50 AM  

Post a Comment

<< Home