Monday, January 17, 2005

joey,ross,chandler,phoebe,rachel,monica

alo,

aku dah kata..kalau weekend mesti kejap gila rasa..tuptaptuptap dah senin balik..malas gila nak bgn tadi..hampir2 aku EL kalau x sbb azmi call aku kul 9 ajak bekfes...sori aa azmi..aku atas tilam lagik time tu :D smlm tgk juara lagu..syok gila spider menang..lagu tuh mmg bes.

weekend baru ni melepak umah eny n hafiz kat sri kembangan..ramai2 lpk sana sambil nak celebrate befday apza..kek secret recipe coklat tuh bes oii..w/pon aku tak mkn bnyk sgt kek.. ayam masak merah hafiz wat bess gilakk...kira jadik la resepi nasik tomato yg tuan rumah buat hehehe..ramai gak la yg dtg lepak skali..org2 biasa..zaini n bf,apza (sah2la kan), ghar, butets n wife,saz,rhymie,kurt,tipah,afil ni sumer geng2 IT masa blaja dulu..pas mkn2 melayan dvd friends..sampai ke mlm pastu pi tgk midnite lak kat mines citer national treasure..abis wayang kul 2 lbey..lpk kedai mamak..pastu balik umah derang..sambung lagik melayan friends sampai kul 4,5 pagi...citer friends ni tgkla banyak kali mana pon..konfem tak bosan...mmg klaka nak mampos...sampai ke hari ahad..dok melayan friends sampai kul 730pm baru blah dari umah derang...mmg slalu mkn2 umah sri kembangan ni..either umah eny n hafiz or saz n rhymie..next bilaa lak eh???

utk sahabatku sufian hashim aka pyan..slamat ari jadik la yek (16/1)..harap2 ko success n kaya cpt..bole la aku paw duit ko banyak2 sket tiap2 bulan hehehehe...raya aji esok dtg umah aku wei...hehehe umah stakat 200m pon tak sampai dari umah aku..tak logik sgt la kan kalau x dtg..anyway..maintain sugabbb!!! bila nak gunting botak kepala woiii...mamat ni pergi interview..slamba badak ngan rambut panjang dia..ingat audition pontinak sundal malam ke..tau la keje situuu..

utk eli, aku akan pastikan form ko tak sampai pon ke tpt yg dituju wahahaha...makcik ni mmg manjang nak dengki ngan aku..ooo tuk sapa2 yg tak kenal eli..dia ni mmg good fren aku,member mmu,kena citer ke salasilah aku kenal ko eli???tayah la eh..dia ni merangkap awek angkat aku hahaha (slamba aku claim)...tp dia dah kawin ..2 org anak dahh..hanafi n omar..anak2 dia cute gilaaa...mmg konfem bukan dari gen eli lah senang nak ckp hehehe :D

k..aku nak ke rebung sat..later

chalo


6 Comments:

Blogger afza said...

ceh... p rebung bukannye nak singgah opis aku. cam nie ke kawan??

5:44 PM  
Blogger Lenny said...

apza...

aku cam terdengar sore ati mior cakap...
dier mmg tak moh jumpa ko dah sbb dah tak larat tgk muka ko... the whole weekend...
hahhahaha..

(jahatnyer akuu.... jgn marah erk miorrr)

hahhaah

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

"mmg konfem bukan dari gen eli lah senang nak ckp hehehe :D" ni ko nak cakap yg laki aku hensem la ni ek

p/s: nasib baik takde anak anak aku yg terkenan kan mior ni.. kalo tak memang aku nak salahkan doktor tertukar anak aku ngan anak keling sebelah katil

-elly-

10:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

aku dah bosan giler la ni dok kat opis.. org kat opis aku sume tekun wat keje.. lupa kot esok nak raya tu yg takde perasaan malas cam aku ni.. dah la tadi aku ngan yan buat perancangan nak balik 1/3 hari dalam toilet, aku baru perasan yg tengah berak tu salah sorang bos kat opis aku.. kantoi siot.. tu yg dah kol 11.30 aku masih ada kat opis lagi ni

*hadoi.. bosan tahap nak terjun bangunan ni*

p/s: budak itam.. mesti ko seronot aku post banyak komen dalam blog ko ni kan

-elly-

11:33 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

oii eli..ni pahal ko komen kat blog aku..cam ko post entry kat blog sendiri nih

11:15 AM  
Blogger zaini said...

aku rasa lama2 elly ni buat blog sendiri jugak

1:00 PM  

Post a Comment

<< Home