Monday, April 04, 2005

adun's blog

mendung gila ari ni..cam bes jek kalau still bley berlingkar2 bwh selimuttt...kat opis pon cam mandom jekk..sbb suasana dlm opis berkadar langsung ngan cuaca kat lua hehehe

ok2..back to the title..today i found out that my osmet adun has his own blog!!! dah lama rupanya mamat ni ada blog..tp baru ari ni dia kasitau aku hampehhhhh...go through his blog..ada la entry yg dia wish befday aku ( dia tulis tu pon aku rasa sbb nak balas aku dh wish befday dia kat blog aku kot!!!)..tp pape pon...thanks la adun..really a nice one..aku dah terharu lebey2 + gelak gila bila dia dok citer mende2 klaka n bangang gila yg we've been through sepanjang2 kitrog berkwn ni..

to adun..aku suka la gaya ko tulis dlm blog ko tuh..semua entry ko..aku leh imagine cara ko berckppppp depan2 aku...it's ssssssooooooo adunnnn! :D

jadi to all of u guys ..feel free to drop by at adun's blog..i put the link at the fren's blog column on the right of this blog...tp make sure korang baca blog aku dulu..baru ke blog adun keh!

chalo

9 Comments:

Blogger Adun Karamba said...

sooo adun?? hehhehe,,,apa gaya aku agaknya, aku pon tak perasan.

zainee siap boleh buat links "adun penulis novel" nihh, gile tertekan aku tgk

2:28 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

tu la adun..dia mmg org2 yg sekeliling ko jek yg pasan..tuan punya diri takkan tau..

aku dh bgtau zaini..bukan penulis novel..penulis buku motivasi..tp tatau la dia tuka ke takkk link dia tuh..at least better laa dari sugarbaby!!!!

2:46 PM  
Blogger Lenny said...

ala mior.. aku dah baca adun nyer blog dulu.. baru g ko nyer.. hahahha.. takper.. yg penting aku baca seme... sat2 g... aku kalau takder keje.. aku baca seme yg adun nyer dari day 1... :D

9:05 AM  
Blogger zaini said...

ke ko nak aku letak 'adun penulis buku kanak2'?

10:42 AM  
Blogger ida_shah said...

aku rasa cam baca buku cerita...hehehe

-ida

11:13 AM  
Blogger Adun Karamba said...

aku ingat nanti nak jual blog aku nanti. hehhehek . bahasa melayu standard sebab memudahkan terjemahan. atau mudah rakan dari indonesia/brunei/nusantara membaca. tapi apa2 pun aku cakap merapu cam mior ngan za1nee gak

1:17 PM  
Blogger zaini said...

eh mana ada aku merapu

5:46 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

idaaaaa..welkam...1st time ida komen kat blog aku...

5:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

za1nee sejak kecik dah merapu. tapi minah nie mmg crap la. banyak makan kerapu kot.

aku dah masukkan blog adun dlm to read list aku.

11:47 AM  

Post a Comment

<< Home