Thursday, December 22, 2005

the pinky wedding @ batu pahat

this post is dedicated to reza syahruzzaman aka ja yg slamat berkawin baru2 ni. me n some of my schoolmates went to the bertandang event kat belah umah lelaki kat batu pahat. Pengantin serba pink,cam ceria plak wedding nih,dgn cuaca redup2 jek kan..takde la berapi panas sgt tunggu pengantin bersiap.



selain dari kongsi gumbira dgn pengantin,slalunye majlis2 kawin budak2 skolah aku nih jadik cam ala2 re-union la ..sbb leh jumpa ramai2 skali kat situ..kalau dah ramai2 jumpa mmg havoc lah suasana.

lps puas dok umah pengantin n siap gambo2 sumer..kitorg yg bukan pengantin nih proceed to muor..sbb ramai yg nak makan mee bandung.seb baik oli ada (oli=budak skolah aku yg berasal dari muor) so dia bawak la makan kat kedai mee bandung kat muor yg femes gila katanya,haa kedai nih dpn skolah sains muor..n mmg tak mengecewakan laa mee bandung dia sedap gilaaa n kerang bakar berlada diaa..perghh..sluuurrrpppp..lagik sedap bila oli dgn bermurah atinye banjer kitorg sumer kat situ..hehehe siap ada yg tapau tuh tak tahan (kudin yg tapau)
hehehe..mekasih oli..sok ko kawin menu mee bandung muor eh.

gambo kerang berlada yg berebut2 kitorg nak abiskan

mee bandung muor yg takkan dijumpai di tpt lain..eh kat pj ada satu kedai yg pure muar jugak mee bandung dia

lps dah makan2..sembang2 sumer..gerak blk kl..ngantuk tak hengatnye dlm kete..aku tido jek laaa..seb baik bkn aku drive..aku naik kete pyan,sedar2 kete tgh stop..rupanye pyan stop kat hentian senawang..dia pon bantai tido skali hehehe



sampai kl kul 9 lebey..aku rush ke planet sbb dh janji ngan member aku nak tgk sunday nite live dayang..superb la dayang skang..mmg terhibur la aku..

skali lagik tuk ja n farah SELAMAT PENGANTIN BARU,moga korang senantiasa ceria dan bahgia melayari alam rumahtangga :)

5 Comments:

Blogger Adun Karamba said...

perhatian2 sek sains muor tu skolah aku..tu abis cun ke shoot gambar dayang mior?

12:26 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

adun,tuh kamera dari phone aku jek
..lainla kalau kamera mahal cam ko..tuh pon dah abis aku letak kamera dpn2 muka dayang tuh hehehe

11:09 AM  
Blogger Adun Karamba said...

hehhe..tak aa..ko wat muka dayang cam terencat akal. eh dayang tak pakai henpon ..betul ke? nanti ko tanye die

2:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

dayang sayang mior.

10:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

thx mior....
sorryla korang tunggu aku lama aku bersiap untuk kuar makan beradap... miss communication ngan mak andam aku yg kupab tuh....

thx pren... forever prennnnn

10:40 AM  

Post a Comment

<< Home