Wednesday, February 15, 2006

may the force be with u

last day utk aku n azmi bergelar opismate!!! aduhhh sedihh rasanye...satu2nye geng kamceng kat opis yg tinggal,lebey 4 tahun seopis..esok en azmi zin akan berpindah ke TTDI..

utk pengetahuan sumer..si azmi nih lah rakan sekepala yg paling bes kat opis nih..sapa yg dtg lmbt kat opis ni?? aku ngan azmi la rajanyee hehehe..standard kul 9 tuh slalu calling2 tanya kat mana nak ajak bekfes kan,kalau tak aku yg tak sampai lagik..mesti dia baru nak kua umah hahahaha..guna la sistem apa pon nak soh kitorg dtg awal..seminggu jek la yg boleh ikut..pastu back to normal..aiyooo pasni tinggal aku sorang jek la yg dok access web INTAN ni azmi oiii!!!

azmi nih merangkap rakan makan (bekfes,lunch,tea time),dictionary( tiap kali aku nak email dlm omputeh dia lah yg jadik reference),org yg aku refer kalau pc aku ada problem bukan stakat pc jek laa..email ke apa2 lagik laa hehehe.Jugak paling penting geng ngumpat hahaha dan jugak tpt aku pinjam duit kalau ari tuh tertinggal wallet ke or mmg tgh takde duit..:D what would i do without u in geomatics nih!

anyway..aku berharap ko akan lagik sronok la kt tpt baru nun..wpon opis dia tak bes + struggle la ko isi web dtg lmbt nanti kan hahahah. all the bes ah yek,senang2 ko dtg makan ngan aku kat sini eh..

8 Comments:

Blogger azmizin said...

aku baca laa blog ko w/pun aku tak tinggal komen..
anyway..mataku bergenang dgn air mata niaaa...sedey siut..
anyway, kalau ko dtg OU time jumaat tu ke, call aku ek..eh, lupa jumaat time org semayang jumaat..tak pe laa, kita gi masjid kat OU..ada baru nyer siap..wakakakkaka

2:37 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

sesungguhnye aku btol2 sedey lak masa salam ngan ko td..aku ingat cam main2 jek sedey...skali btol2 laa hehehe..agak2 tpt ko bes,ada post menarik ke..sound2 laa aku kat sini hehehe

11:05 AM  
Blogger azmizin said...

ofis sini mcm dilanggar garuda kay..senyap nak mampus..yg kedengaran hanyalah bunyi keyboard aku main YM..durang ni tak main ke YM...hehhe, nnt aku ajar durang..

2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

takpe la mio... azmi... walaupun pahit.. hidup mesti diteruskan.. sekurang2nya.. korang ada benda baru nak diumpatkan...

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

khsdahkdhkdhkahkdhkdhkd...


jgn sedih lelebih laks..takut nnt macam citer brookback mountain laks..thee hee hee

-kapak98

5:16 PM  
Blogger ida_shah said...

sedeynye aku dgr.teringat zaman aku tinggalkan Geomatics dulu...
Tp bila mengenangkan Tan buduh tu...mmg berkobar2 aku nak tinggalkan BRF.....
erk mio....TAN tu idup lagi ke...

ida

9:57 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

hidup sgt idaa...sihat walafiat lagikkkk

10:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

11:31 PM  

Post a Comment

<< Home