Friday, December 30, 2005

the last entry in 2005

ari ni n esok last days in 2005! one more year had been through,syahdu la plak rasanye hehehe but anyway i thanks god for letting me go through this year with so many incredible things happen in my life.Happy,sad,cheerful,resah,gundah gelana all mixed up in 2005. let me recall

working life
been changed from doing the suckable programming things into project implementation.the moment that ive been waiting for almost 4 years!as i mentioned before me not so good la in this programming thing..bukan not so good lagik laa..mmg lembab lah boleh diklasifikasikan..bila dah tuka ke PI team ni, keje mmg bz sbb only me n my manager are in this team.so keje mmg bertimbun2,banyak tak hengatnye..nak2 ujung tahun ni sbb banyak sgt customer baru yg dpt close deal,membuatkan aku tak cukup kaki tangan kepala hotak sumer nak kejar2 keje aku.anyway wpon bz2 tak hengatnye aku mmg suka keje ni..thanks to my manager la en zul,he guide n teach me very well to do the best for the job.that's make my relationship with him closer jugak, i guess.aku yg dari nak kua dari tngkat 9 brikfil ni terus tanamkan hasrat sbb aku dah comfortable ngan keje ni. harap2 keadaan ni akan berterusan

famili (bukan rumahtangga aku la,sbb aku x kawin lg hehehe)
nothing much happened in my famili.we r just a simple n happy famili..somehow aku mmg trasa lagik bes bila blk kg..sbb tu tahun ni cam banyak kali jek aku blk kg hehehe.mmg bes la blk kg dok kat umah..lpk2 ngan famili2..kan?? aku rasa korang pon sama gak laa..tahun ni gak adik pyan aku ambik UPSR dpt 3A2B,somehow aku keciwa gak la..tp bila nengokkan dia tak kecewa n bersyukur jek ngan apa yg dia dpt..so aku pasrah jek laa hehehe..ok la tuh kalau ikutkan cita2 awal dia nak belaja sampai darjah 3 jek,nak berenti skolah nak dok umah jek hehehe..bertuah tol budak ni.pastu baru2 ni umah aku wat kenduri dia bersunat..instead of takut..dia happy lak sbb dia dpt duit banyak gila org2 kasik dia nak bersunat hehehe..
pape aku mmg happy ngan famili aku skarang..semua cam follow the flow jek..takde mende2 yg tabes berlaku banyak sgt..again harap2 will continue camni sampai bila2

frens?
people said frens come n go.but i think i'm lucky coz i have bundle of frens yg tak kemana2 hehehe..thank you la kat anda2 yg berkawan dgn saya ini..yg tak penah bosan2 ngan kerenah aku..of coz la ada gado2/kecik2 ati/tensen/tak puas hati semua2..tp sbb atas nama kawan tuh kita terus maintain as frens. x kisah la..kwn2 kampung ke,kwn2 semsas ke,kwn2 mmu ke,kwn2 pejabat ke,kwn2 yg berkenalan atas kawan2 ke..sesungguhnye i'm very happy to be around with u all of u..sbb tu aku jarang sgt rasa bosan..manjang ada org nak berckp hehehe

ougees/osmet
tpt/umah yg teramat2 aku bangga2kan selama ni..sbb we r a set of frens yg mmg lain gila personality tp can be sticked together all these years.since mmu,kitorg mmg rapat.tp agak sedey laa..bila osmet2 dah berpindah umah..seriyess ada la rasa sedey tuh..2005,adun n wahyudi move out from our house...and the biols (sano,asyudi,hadi) pon dah klua dari oug..dok umah yg tak jauh pon dari umah kitorg tuh..tp ok la..the memory remains!tp oug menerima kehadiran pn eli dgn penuh rasa gumbira..begitu jugak x osmet aku,si majid dgn famili dia yg kembali menetap di oug di rumah nye sendiri.

hobbies
same old things yg aku wat,yg tak penah2 bosan utk dibuat n dibuat lagi
i- tgk wayang,mmg banyak gila
ii- main bowling
iii- lpk2 minum2 (ni la aktiviti yg paling banyak membuang masa aku :D)
iv- travel? takde vacation pon 2005 ni..kalau jln2 kua kl gi kenduri kawin tuh banyak
v- apa lagik eh? tu jek la kot..(gila x happening aktiviti)

lagi2?? apa lagi eh? abis dh kot..itulah dia,unforgettable 2005! hopefully anda semua jugak had been through a happy and fine year! we'll wait n see wats gonna happen in 2006.

last,gudbye 2005 welkam 2006

0 Comments:

Post a Comment

<< Home