Wednesday, January 03, 2007

sentiasa bersamamu

the best song for the time being..aku kalau dgr lagu ni dlm tv..aku sanggup bangun dari katil ngadap tv! mmg cute sangat2 iklan nih..korang pon prasan kan..

bersama..bersamaa..bersamaa...
bersamamuuu...
bersama walau ke mana juaaa
lautan dlm ku redah
gunung tinggi bukan pemisahh antara kitaaa
bersamamuuu
sejak sentuhan pertama
ku ingin selalu bersama
tiada lagi pemisahh di antara kitaa
bersamamuuu


paling aku suka teletubies kuning yg menari2 sblh org tgh tgk henpon tuh..mmg maha kiut yer!!!

ps: happy new year 2007.. marilah kita menceriakan tahun yg baru sampai nih dgn mende2 yg boleh menceriakan n kalau boleh yg berpekdah pada diri kita terutamanya dah org di sekitar am nye :)

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cute..pe..tp mior ko soh ceo ko buat iklan cenggitu lak utk telekom sure naik..domestik nye profit...aku leh pakai custom kuning tue...ahaks

2:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku pun suke. peh tu aku suke iklan "hello!!" terutama part yg bende jatuh atas kapla org tu. "Hello!!"

5:27 PM  
Blogger Lenny said...

apsal aku tak perasan pon iklan2 tuhhh??? hahhahah.. punya la tak tgk tv kan?

12:32 PM  
Blogger zaini said...

aku pun suka gak iklan 'hello' tu, semua part aku suka!! tapi aku suka gak iklan hotlink yg laki tu asik salah dengar awek yg jual prepaid tu: 'tadi kanda, sekarang sayang pulaakk'

p/s: lenny sekarang tengok anak je :D

8:55 AM  
Blogger nurminah said...

anak2 aku paling takut tgk iklan digi ni..sampai taknak angkat muka langsung..lagi satu..iklan JIN kopi 'KUAT'..

2:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

binatang kuning kuning....

mambang kuning!

4:40 PM  
Blogger Adun Karamba said...

lawak aa anak ko minah, org biasa takutkan anak dgn jin, hantu,,ko leh takutkan anak dgn ikon iklan digi,:D
aku rase kompetitor2 dah naik berkat usaha aku jatuhkan celketom a.hukhuk

3:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:55 PM  

Post a Comment

<< Home