Tuesday, February 12, 2008

ngantuk@mmc

........................................ngantuk......................................
..........training CAPEX in SAP kat mmc semarak.....................................
.................cikgu ni tak pandai ajar............................................
......ramai org tanya dia taleh jawab................................................
.........mende yg aku konfem leh wat dlm GEMS dia kata taleh wat..............
.....sapa la yg decide soh pakai gems ni peningkan pale jek....................
...aku tgh pk tghari kang nak tido kat mana? kelas ni ke? surau ke?..........
.......................................makcik depan aku ni banyak sungguh la ckp.....
.......aku pon naik penat dgr dia ckp................................................
......................................................opis call......................
......................aku dh nak post ni.............................................
.....semoga aku berjaya melalui training arini sampai abis tanpa sengguk2......
........................................zzzzzzzzzzzzzzzz.............................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home