Tuesday, April 12, 2005

trip to melaka n pd melalui SEPRI!

standby nak ke pd,sempat lagik posingg
last sunday me n my schoolmates had a konvoi to our fren's wedding!..slamat pengantin baru to salam n wife...wish both of u will happy sampai ke akhir hayat berduaaa..kitorg pi kenduri belah pompuan sbb salam nye wat kat jb..so pilih yg dekat la kan..wpon tak kenal sgt wife dia...

kitorg konvoi 9 bijik keterr...kalah laa rombongan pengantin laki hehehe..tp syokk woo konvoi ramai2 nih ...seriussss...penat2 laa tp klako pon ye gakkkk..ye aa sorang silap nak kena uturn..berbarisss 9-9 bijik kete belasah u-turn skaliguss sumer :D.Pic atas tuh pic semua ahli rombongan lps dah makan2 kat rumah pengantin..tp gamba pengantin takde laa plak skali..gamba atas pelamin gelap sgtt nak letak sini..

lps dah mkn2 jumpa2 pengantin..kitorg proceed to PD..gilaa sakan la kitorg mandi lautt..main air...bess giloss tebabossslahhh!!!...siap naik banana boat...nih 2nd time aku naik banana boat nih..tp thrill dia tetap cam 1st time ko naik..seriyesss..nak2 time dia humban ko tgh2 laut tuh..semua stok nak slamatkan diri sendiri laa..tekan,terajang,tolak jek sapa2 yg sempat capai masa dlm laut tuh..padahal sumernye pakai life jackett..nampak sgt sumer tak pandai berenang!!!!muahaha..tp miej,ja,paiz,edli,kudin..kita mmg besss!! sbb yg lain2 lagik hampehh smua takuttt nak naik!!!
kesimpulannye..mmg bes travel ramai2 nih..ngan member2 skolah aku yg perangai sekor2 tak penah nak berubah cam skolah2 dulu gakk..hikmat mengutuk nama bapak masih tinggi dlm diri masing2..penat aku mempertahankan diri dan memberi serangan..tp ada lagik yg lagik hebat dari aku... (by the way SEPRI kat atas tuh nama tpt masa on the way nak ke pd dari alor gajah..muaahahahah rappers kalau ko baca ni jgn marah ekkk)

wokeh..satu lagik pic bwh nih..gamba kitorg tgh excited2 nak start jln2 ke tgh laut :D

yeehaaa

4 Comments:

Blogger Lenny said...

mak oiii miorrr... best nyerrrrr.... sungguh teruja akuuu!

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

bln mei nie bole katakan tetiap minggu ade konvoi. ahaks. tapi rugi la aku takde digicam. kalo tak leh tunjuk kat mor yg aku pi lagi banyak konvoi. :P muahahahahahah....

paling jauh budak skolah aku konvoi ke JB. ade 21 kete semuanye. bole kata 1/2 batch aku pi. tido sana satu ari. siap buat frendly bola ngan team taman budak yg kawin tu.

10:28 AM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

leni - serius besss!

apza - nak eksen la tuh!!!

10:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

ahahaha... skali skala. bukan slalu aku leh eksen kat ko.

12:15 PM  

Post a Comment

<< Home