Tuesday, May 10, 2005

the good things of person named mior

woooo...lamanye tak update blog..sorri geng..lately bz ngan tuntutan kerja,makan gaji cenggini ahh hehehe..

fren of mine give me a key chain contain gud things pasal org yg bernama MIOR..aku la tuh..

"Nama yg menarik.Memiliki fizikal dan mental yg baik.Keras hati
dalam mencapai matlamat dan keinginan.Pemikirannya unik dan tajam
"

Muahahahahahahhahahahaha..cam bes jek nama aku..konfem mesti ada yg tak pueh hati nye lah ni kang..

some comments bila derang baca key chain tuh

azmi - "hmm..mesti ko buat sendiri nihhhh" (buduh la ko azmi)
man - "fizikal baik????ni baik ke?(sambil cubit2 lengan aku)..lemak jek penuh nih"
arip - "satu pon takde yg btol"
eny - "ya allah...konfem org yg wat ni tak penah ada kawan nama mior"
hafiz - "alaa mende ni mesti aa tulis yg baik2 jek,kalau x manade org yg nak beli"

hahaha pape laa weih..yg penting aku bangga la nama aku MIOR muahahahah..aku nak masukkan dlm resume aku la mende alah ni :))

chalo

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cube ko tanye kawan ko, dia beli kat chowkit or petaling street. sbb aku jumpe banyak lagi nama mior kat situ. ko nak beli sendri pun bole gak. tak pun ko beli, peh tu bagi kat aku utk bagi balik kat ko time bday ko.

10:18 AM  
Blogger azmizin said...

sebener nyer key chain ada part 2 utk nama affandy, aku jumpa kat JJ mlm tadi..
affandy - akan syok sendiri dgn nama dia, dia keras hati sebab isap rokok kuat sgt..fizikal bulat, mental kadang2 ada angin..suka tgk wayang dan main boling..tak de awek lagi...
betul aku jumpa kat jj,,,

10:36 AM  
Blogger Lenny said...

ahahha... jahat giler jimi.. tapi lawak ahh.. suka aku! hahahhah

3:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

giler aahh...
bagusmior.... teruskan pemujian itu...

aku ade gak kawan name cam ko ni... perawakan dan perwatakkanya adalah sama seperti key-chain itu adanya...


tapi sayangg... die dah takde sekarang.......
.
.
.
.
.
.
.
kat Mesia... die migrate ke INdon....

4:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

so.. adakah mior akan ke indon? dia jadi pegawai kat PT Excelcomindo Pratama, an Indonesian cellular kot.

4:31 PM  
Blogger Tupperware.Best.Price said...

apza - cuba ko carik napa apza??konfem takde

azmi - ko mmg senantiasa tak pueh hati ngan aku..muahaha tp ko nye idea affandy tuh lawak seyyy!!!

jumandi - niih tgh nak kutuk aku ke nih??

10:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

KO MMG KWAN YG BEST GILOS!!!!

11:48 AM  

Post a Comment

<< Home